Stem-Personligt.dk
Hjemmeside kommentarer

Hjemmeside kommentarer

Her kan du skrive dine kommentarer til denne hjemmeside - hvad du synes om, og ikke...

Overskrift


Skrevet af


Din e-mail adresse (påkrævet)

For at sikre imod reklame/spam sender vi en mail til Dig, førend Din kommentar vises for andre. Din email bliver ikke vist på siden.

E-mail svar på min kommentar til mig


Din hjemmeside-adresse

Din hjemmeside-adresse vises på siden.

Dit svar


Lidt mangler på hjemmesiden

af Susanne Fasting

Kredsens postadresse og mailadresse mangler på hjemmesiden. Det burde ligge under kontakt.

Skrevet d. 2003-04-02 10:58:06
Besvar dette svar

opdatering af hjemmesiden på vej

af Hanne Thomsen

Kære Susanne
Du har fuldstændig ret.
Vi starter nu med at lægge adresser, mødedatoer mm ind på siden

med venlig hilsen

Hanne Thomsen, 8. kreds

Skrevet d. 2003-04-06 16:44:14
Besvar dette svar

Sletning/omredigering af trafikpolitiske indlæg

af Dybt rystet

Hej!

I lyset af det netop er afsløret, at Buksti har præsteret en voldsom hastighedsoverskridelse på 172 km/t, hvor højeste tilladte hastighed er 110 km/t, tillader jeg mig at foreslå, at alle Bukstis trafikpolitiske indlæg enten slettes eller omredigeres.

Hvis ikke det var fordi emnet er så dødsensalvorligt, ville det fartgale hykleri være ret så morsomt at have stående på hjemmesiden.

Skrevet d. 2003-10-30 10:29:26
Besvar dette svar

Toppen af isbjerget

af Steen Madsen

Dette er jo kun toppen af isbjerget dvs. endnu et eks på at politikere i dette land lever efter et sæt regler og forlanger at resten af befolkningen skal leve efter nogle andre. Når man ser tilbage på Ritt og hendes dobbelt huførelser Brixt. og hans fede middage på min regning og Milo e i den seneste sag. Man har så travlt med den alm. dansker . Hvorfor for man ikke gjort noget ved multinationale selskaber og deres skatte undragelse. Hvad med organiseret kriminalitet ,hvor man ude mærket hved hvem der står bag, men bare ikke har røv i bukserne til at gøre noget ved tingene.
Lad dog den alm mand få lidt fred og se at få fat i de store fisk og så lad alle regler gælde for alle

Skrevet d. 2003-10-30 11:05:39
Besvar dette svar

Toppen af isbjerget

af Steen Madsen

Dette er jo kun toppen af isbjerget dvs. endnu et eks på at politikere i dette land lever efter et sæt regler og forlanger at resten af befolkningen skal leve efter nogle andre. Når man ser tilbage på Ritt og hendes dobbelt huførelser Brixt. og hans fede middage på min regning og Milo e i den seneste sag. Man har så travlt med den alm. dansker . Hvorfor for man ikke gjort noget ved multinationale selskaber og deres skatte undragelse. Hvad med organiseret kriminalitet ,hvor man ude mærket hved hvem der står bag, men bare ikke har røv i bukserne til at gøre noget ved tingene.
Lad dog den alm mand få lidt fred og se at få fat i de store fisk og så lad alle regler gælde for alle

Skrevet d. 2003-10-30 11:11:06
Besvar dette svar

Ikke fortjent fred

af Birthe Ellefsen

Hvorfor skal denne mand have fred. Han har end ikke fået den straf han fortjener. Ikke alene har han vist sin dobbeltmoral. Han har også sat andre menneskers liv på spil.
Den eneste grund til, at han undskylder sit fejltrin er, at han er blevet opdaget. Hans mange undskyldninger er endda meget uærlige, idet han taler om en begået dumhed. Og at han selv var overrasket over hans overtrædelse af fartgrænsen.
Der er ingen der er så dum, at de ikke kan kende forskel på 110 km. og 173 km.
Det var ikke dumhed. Men arrogance hvor han sætter sig selv over alm. lovlydige borgere.
Han føler sig højt hævet over lov og orden for sig selv.
Lille Jacob. Glemmer du, at det er den almene borger, og som du selv har løftet pegefingeren imod som betaler din løn? Hvordan tror du vi har det med ikke at kunne give dig sanktioner?
Populær! Det er du bestemt ikke.

Hilsen
Birthe ellefsen

Skrevet d. 2003-10-30 19:47:02
Besvar dette svar

wow - det er da en smutter af format

af Anders Colding-Jørgensen

Det er svært at være satiriker i en virkelighed som denne. Dog mener jeg heller ikke at du bør gå helt ud af politik på grund af dette.

Lad os samtidig glæde os over et samfund hvor reglerne gælder for alle - i f.eks. Italien er det svært at forestille sig at dette kunne vække opsigt.

/Anders

Skrevet d. 2003-10-30 10:47:11
Besvar dette svar

Ophævelse af fartgrænserne - nu må tiden være inde

af Lars Franyó

Moral er godt…Dobbeltmoral er dobbelt så godt! Dette må man åbenbart kunne udlede efter at det er kommet frem at Jacob Buksti har måttet indrømme at have kørt 173 km/t på dansk motorvej.



Alle bilejere ved jo godt, at de danske hastighedsgrænser på motorvejene er urealistisk lave. Social Demokraterne har jo i årevis agiteret for at man ikke må køre mere end 110 km/t, selvom alle med sund fornuft ved, at det i mange tilfælde er fuldt forsvarligt at køre langt hurtigere. Det ved Jacob Buksti også – og han er endda medlem af færdselsskikkerhedskommisionen. Havde ordensmagten noteret ham for at have kørt 118 km/t, kunne man have ment, at det var noget Jacob Buksti var ”kommet til”, men en så stor overskridelse af den af Jacob Buksti selv udtalte maximalt forsvarlige hastighed på motorvejene, tyder jo på, at han ikke mener, hvad han selv siger – og det forstår jeg godt.



Som mangeårig bilist med et højt årligt km-tal har jeg i lighed med mange andre bilister været irriteret over at Danmark ligger blandt de lande i Europa, hvor hastighedsgrænserne på motorvejene ligger lavest. Stort set alle trafikanter kører hurtigere end de lovbestemte 110 km/t. Det er dog utroligt at det man skal være mest bange for, er om en betjent tilfældigvis kører samme vej som én selv – og ikke faren for en alvorlig ulykke pga. for høj fart. Alle – selv fagkundskaben – ved jo godt at motorvejene har en meget lav uheldsfrekvens. Derfor er det fuldt forsvarligt, at fartgrænserne hæves et godt stykke ud over de 130 km/t som bliver gældende i løbet af det kommende forår. Det ved også Jakob Buksti.



Jeg håber, at nu, hvor det er kommet frem at et fremtrædende medlem af færdelssikkerhedskommisionen, har kørt over 173 km/t velovervejet samtidig med at sommerens agurke-tider i aviserne også skrev om ministernes liberale forhold til hastighedsgrænserne på de danske motorveje, viser at hastighedsgrænserne er utidsvarende.



Om jeg selv overholder hastighedsgrænserne på motorvej? Nej, det ved Gud i Himlen jeg ikke gør! Men modsat Jacob Buksti, tør jeg godt stå ved mine handlinger – men jeg er jo heller ikke moraliserende og bedrevidende som Jacob Buksti. Vi skal ganske enkelt have ophævet hastighedsbegrænsningerne på motorvejene…I en fart.

Skrevet d. 2003-10-31 15:01:48
Besvar dette svar

Undskyldninger

af Jens Thomsen

"Der findes ingen, overhovedet ingen undskyldning..."

Nedenstående taget fra Politiken.dk er da lige præcis en dårlig undskyldning, helt lyst og ingen andre trafikanter. Den tror jeg ikke politiet har hørt før.

»Det er korrekt, at jeg er blevet taget med den fart i lørdags. Der findes ingen, overhovedet ingen undskyldning for den alt for høje hastighed. Det var et øjebliks dumhed. Jeg er meget ked af det. Jeg plejer aldrig at køre for stærkt, men den dag var det helt lyst, og der var ingen andre trafikanter på motorvejen«, siger Jacob Buksti til Ekstra Bladet.

Skrevet d. 2003-10-30 10:58:48
Besvar dette svar

Åbent brev til Jacob Buksti

af nemesis

Hvor har du godt af det, du er så hellig at jeg kunne brække mig over det. I alle dine år som trafikminister og ordfører har vi hørt på dine bedrevidende formaninger. Det faktum at du ikke er taget for "standard" 130-140 km/t som vi andre bliver, men hele 173km/t, viser med alt tydelighed din dobbelt moral - du har totalt mistet ALT troværdighed, hvis du da har haft nogen. Hvis jeg var dig, ville jeg trække mig for alt offentlighed, du er totalt til grin!

Skrevet d. 2003-10-30 11:09:13
Besvar dette svar

Stem ikke på denne mand!

af Mikkel

Ja, jeg håber da ikke, nogen nogensinde vil stemme på dig igen.
Hvis du kan være så uopmærksom, at du ikke opdager 173 km/t, så er det da endnu mere betænkeligt end hvis du havde gjort det med vilje! Så uanset om din undskyldning er sand eller bare en løgn, er det da dobbeltmoral ud over alle grænser. Ikke en person, jeg vil give nogen indflydelse i mit land!

Skrevet d. 2003-10-30 11:32:44
Besvar dette svar

Okay

af Safira

det kan godt være at der er nogle her i det ganske land der vil stemme på ham. og jeg synes det er et fornuftigt parti det er i hvertfald MEGET bedre end Dansk folketinget...............................

Skrevet d. 2003-11-18 12:41:40
Besvar dette svar

Stem som Du vil!

af Safira

Hvis man vil stemme på denne mand må man da gerne. det er ens eget valg. personligt synes jeg at det er en fornuftig politik der eksistere i socialdemokraterne.........
men det er ens eget valg.

Skrevet d. 2003-11-18 12:43:44
Besvar dette svar

Regeringens skyld, ikke Bukstis

af Henrik Hansen

Nu vil jeg gerne tage Jacob Buksti lidt i forsvar. Hele denne hjemmeside indeholder jo det klare budskab, at regeringen kører en forfejlet trafikpoltik. Det må således også være regeringens skyld at Jacob Buksti trykkede lidt for meget på speederen. Eller hvad ???

Skrevet d. 2003-10-30 13:18:09
Besvar dette svar

Jo, du har ret

af Jens Thomsen

Hvis nu regeringen havde sat fartgrænsen på motervejene op til 175 km/t var Buksti jo ikke blevet stoppet

Skrevet d. 2003-10-30 14:00:59
Besvar dette svar

Du er latterlig Henrik Hansen

af Anders Nielsen

Du er latterlig Henrik Hansen, det må være sådanne nogle som dig der er skyld i at en som Buksti bliver valgt.

Skrevet d. 2003-10-31 17:10:31
Besvar dette svar

Nej Nej Nej!!

af Hans

Hvis du vil forsvare ham, så gør det dog i stedet for at fremhæve din egen inkompetente konklusion!!

Skrevet d. 2003-10-31 18:16:48
Besvar dette svar

Endnu en fartgal idiot fanget ..

af Thomas

.. og så enda en af de folkevalgte :-(

http://www.fartgal.dk

Skrevet d. 2003-10-30 13:40:08
Besvar dette svar

Dobbelt moral

af Jesper

Buksti skriver her på sin hjemmeside,
(http://www.internetpartiet.dk/buksti/index.php?area=33&object=article&objectID=193)
at regeringens bidrag til trafikmoralen kun er dobbelt-moral. Hvad er så dette? Soc.dem. siger jo dagligt, at de kan gøre det langt bedre end regeringen, og det må man jo sige, at Buksti nu har givet helt nye dimensioner.

Skrevet d. 2003-10-30 14:59:16
Besvar dette svar

Buksti kan ikke mere tages alvorligt.....

af Anonym

.... hvis der altså nogensinde er nogen der har gjort det

Skrevet d. 2003-10-30 16:00:26
Besvar dette svar

Naivt at tro at det er første gang

af Jane G.H.Kaste

Det er nælppe første gang Buksti overskrider fartbegrænsningen. Vi kan ikke have at folk i den lovgivende forsamling overtræder deres egne love. Buksti bør trække sig helt ud af politik.

Skrevet d. 2003-10-30 16:21:02
Besvar dette svar

Tag det dog roligt

af Jane Svendsen

Stop dog den hetz. Vi er jo alle kun mennesker. JB er heller ikke et overmenneske. Hvem kan sige sig fri for lige at skulle prøve, hvor hurtigt bilen kan køre. F.eks. når den er ny.
Dumt, ja, men ikke utilgiveligt.
Venlig hilsen Jane Svendsen

Skrevet d. 2003-10-30 17:41:51
Besvar dette svar

Hykler?

af Anonym

Jeg ser at hr Buksti har skrevet bla:
"Og til dem der forsøger at bagatallisere selv en lille overtrædelse
af hastighedsgrænserne vil jeg stille spørgsmålet om det er ens
betydende med at en lille overtrædelse af promillegrænserne heller
ikke betyder noget

I Australien har man fundet ud at hvis man kører 80 km/t hvor man må
køre 60 km/t er risikoen for at komme galt af sted 30 gange større end
hvis du kører lovligt"

Gad vide hvilke konsekvenser det har for ham? Personligt mener jeg at hans troværdighed er 0
Lad dog hykleren forsvinde fra Dansk politik.

Skrevet d. 2003-10-30 18:02:05
Besvar dette svar

respektløshed

af peter

Så har en forpulet politiker igen vist sit sande dobbeltmoralske jeg.Synes åbenbart kun regler og love skal gælde alle andre end MIG SELV.Skider på om man sætter andres liv på spil, ved at køre totalt sindssygt på motorvejen.Gid du må køre ind i et vejtræ, så der ikke er andre der kommer til skade, på grund af din livsfarlige ( for andre mennesker ) kørsel. IDIOT.

Skrevet d. 2003-10-30 19:44:27
Besvar dette svar

Analyse Af Magt Og Faldgrupper

af metusalem.dk

Hvor er det sørgeligt at du er faldet i den kasse
af magt og penge med store biler.
ja jeg ved ikke engang hvilken bil du har ?
men næppe en Skoda.
Store biler = Dyre biler er de der kører stærkest i Danmark.
Jeg er grøn billejer og kører i mange forskellige biler.
men jeg er regelrytter om fart men blir altid overhalet af ovenstående .
Du er blevet fristet til at trykke på pedalen uden fare til grund.
Andet end dim egen følelse af lethed. Desværre er den erfaring ikke nok til at indføre elektronisk stop på alle biller.
så de simpelthen ikke kan køre mere end de må.
Men vi er udelukkende afhængig af moral og etik
så længe det varer. Døden rammer alle og fart dræber

Fy for satan.

Skrevet d. 2003-10-30 23:03:08
Besvar dette svar

Grøn bil ikke løsningen

af Thomas Pedersen

En grøn bil kan også køre stærk. Lad os nu få en konstruktiv debat herinde; det er jo for nemt at svine manden til fordi han har skidt i nælderne.

Skrevet d. 2003-10-31 23:11:24
Besvar dette svar

Kære Buksti: "Gå af!"

af Rasmus Sprotte

Kære Hr. Buksti.
Din troværdighed er smadret. Den dobbeltmoral du udviser her er helt til grin. Havde ellers stor respekt for dig, men altså... for pokker da. Hvordan skal vi vælgere ku stole på dig nu?
Uanset emnet du udtaler dig om fremtidigt, vil jeg ikke ku la vær med at tænke på dette her.

Skrevet d. 2003-10-30 23:15:03
Besvar dette svar

Kære Buksti: "Gå af!"

af Rasmus Sprotte

Kære Hr. Buksti.
Din troværdighed er smadret. Den dobbeltmoral du udviser her er helt til grin. Havde ellers stor respekt for dig, men altså... for pokker da. Hvordan skal vi vælgere ku stole på dig nu?
Uanset emnet du udtaler dig om fremtidigt, vil jeg ikke ku la vær med at tænke på dette her.

Skrevet d. 2003-10-30 23:19:52
Besvar dette svar

Kære Buksti: "Gå af!"

af Rasmus Sprotte

Kære Hr. Buksti.
Din troværdighed er smadret. Den dobbeltmoral du udviser her er helt til grin. Havde ellers stor respekt for dig, men altså... for pokker da. Hvordan skal vi vælgere ku stole på dig nu?
Uanset emnet du udtaler dig om fremtidigt, vil jeg ikke ku la vær med at tænke på dette her.

Skrevet d. 2003-10-30 23:20:03
Besvar dette svar

SE HVAD DU GØR VED VORES PARTI DIN STORE BØSSEKARL

af Mogens Lykketoft

Nu har du kvajet dig igen hva din nar ! Først med din lille flirt med Torben Lund bag din kones ryg ved sidste parti frokost og nu det her. Hvad fanden har du gang i din nar ???

Skrevet d. 2003-10-31 00:57:51
Besvar dette svar

Hvis alle var fejlfrie

af Kenneth Hansen

Hvis alle mennesker skulle være fejlfrie, så ville det være meget svært at være menneske (incl. politiker) og så ville vi ikke have nogen!

Så folkens..lad vær' med at hyle, fordi en privat person begår en forkert handling, kan hans sag (at få mindre dræbte i trafikken) jo være rigtig nok.

Skrevet d. 2003-10-31 07:46:56
Besvar dette svar

Suk.....

af Jesper Clausen

Ej STOP. Drop snakken om menneskelighed. Som folkevalgt politiker, og fortaler for trafiksikkerhed, findes der ingen undskyldning. Det er utilgiveligt, og en pinlig situation. Nu må Buksti æde denne pinlighed, og håber stormen løjer af om et lille stykke tid.

Skrevet d. 2003-10-31 08:31:37
Besvar dette svar

Endelig træder skabs"bøssen" ud i rampelyset

af Mike Rasmussen

Imponerende så forargede folk kan være. Jeg synes det er helt ok at du som de fleste andre danskere kører efter forholdene. 173 km/h er jo ingen fart på en dansk motorvej uden trafik, forudsat at du kører i en ordentlig bil. Pas dit job, sørg for at vi får troværdige hastighedsgrænser på de danske veje!
Er du ikke mand for at få hævet fartgrænserne, som du jo inderst inde tilsyneladende også mener er latterligt lave på landevej og motorvej, så vil jeg dog stille mig op i køen af de folk som finder dig utroværdig. Gør noget ved dit image NU, gå aktivt ind i kampen for højere hastighedsgrænser på de danske landeveje!

Mike Rasmussen

Skrevet d. 2003-10-31 08:45:45
Besvar dette svar

Enig

af Niels Winkel

Jeg er fuldstændig enig med Jacob Buksti og Mike Rasmussen, hastigheden bør omgående sættes op på de danske veje således at kollektivt selvmord og manddrab bliver legaliseret.

Skrevet d. 2003-10-31 12:02:57
Besvar dette svar

Hovmod står for fald BUUUKSTI

af Finn Petersen

Vi er mange der er rigtig glade for at du er FÆRDIG i dansk politik dit dumme svin.

Skrevet d. 2003-10-31 08:47:16
Besvar dette svar

Hvad er det lige for en bil, du kører i, Jacob B.?

af MaxZpaD

Et øjebliks uopmærksomhed? Hold da HELT op! Det er vist kun i supersportsvogne - dem i multi-millionklassen - hvor det er muligt at accelerere fra 110 km/t til 173 km/t på et øjeblik. Holder der en Ferrari eller lignende i din garage, Jacob Buksti? I modsat fald er din kommentar om "et øjebliks uopmærksomhed" det dårligste bortforklaring, jeg nogensinde har hørt. Så stå dog hellere ved, at du generelt kører for hurtigt på motorvejene - ligesom hovedparten af os andre bilister. Når alt dette er sagt, hvem er det så lige, der kaster den første sten? Dobbeltmoralen lurer dybt i os alle.

Skrevet d. 2003-10-31 09:30:46
Besvar dette svar

Hvad er det lige for en bil, du kører i, Jacob B.?

af MaxZpaD

Et øjebliks uopmærksomhed? Hold da HELT op! Det er vist kun i supersportsvogne - dem i multi-millionklassen - hvor det er muligt at accelerere fra 110 km/t til 173 km/t på et øjeblik. Holder der en Ferrari eller lignende i din garage, Jacob Buksti? I modsat fald er din kommentar om "et øjebliks uopmærksomhed" det dårligste bortforklaring, jeg nogensinde har hørt. Så stå dog hellere ved, at du generelt kører for hurtigt på motorvejene - ligesom hovedparten af os andre bilister. Når alt dette er sagt, hvem er det så lige, der kaster den første sten? Dobbeltmoralen lurer dybt i os alle.

Skrevet d. 2003-10-31 09:30:58
Besvar dette svar

Dobbeltmoral; En æressag for S.

af Anonym

Endnu et eksempel på ægte socialdemokratisk dobbeltmoral. Hr. Bukstis arrogance og magtfuldkommenhed har altid lyst ud af ham, når han optrådte i TV.
Nu er den anden socialdemokratiske Kerneegenskab "dobbeltmoralen" også kommet frem i lyset. Gå dog af.

Skrevet d. 2003-10-31 09:58:44
Besvar dette svar

Skulderklap til Buksti

af Rasmus Bruun

Jeg har forvildet mig lidt ind i løvens hule nu, da jeg er borgerlig til fingerspidserne, men jeg synes nu alligevel at du, Jacob, skal have en lille hilsen med på vejen. Du har godt nok kvajet dig, men du var da i det mindste ikke beruset. I gamle dage sparkede man ikke på en mand der lå ned, og en undskyldning var en undskyldning. I dag skal en liggende mand have en parasolfod i kraniet før en slåskamp er forbi, lige så vel som en mand der har sagt undskyld, skal svines og ydmyges før man er tilfreds. Du har været et røvdårligt eksempel, men for pokker..... stadig kun et menneske!! M.v.h. en ung borger i Danmark.

Skrevet d. 2003-10-31 10:23:32
Besvar dette svar

Skulderklap til Buksti

af Rasmus Bruun

Jeg har forvildet mig lidt ind i løvens hule nu, da jeg er borgerlig til fingerspidserne, men jeg synes nu alligevel at du, Jacob, skal have en lille hilsen med på vejen. Du har godt nok kvajet dig, men du var da i det mindste ikke beruset. I gamle dage sparkede man ikke på en mand der lå ned, og en undskyldning var en undskyldning. I dag skal en liggende mand have en parasolfod i kraniet før en slåskamp er forbi, lige så vel som en mand der har sagt undskyld, skal svines og ydmyges før man er tilfreds. Du har været et røvdårligt eksempel, men for pokker..... stadig kun et menneske!! M.v.h. en ung borger i Danmark.

Skrevet d. 2003-10-31 10:41:47
Besvar dette svar

Vi vil have Buksti ind i Formel 1!

af Sportsfan

... og gerne væk fra vejene...

Skrevet d. 2003-10-31 10:57:37
Besvar dette svar

Det er da for pinligt

af Peter S

Kære Buksti

Hvad fanden tænkte du på ?

En ting er at brænde for en sag, og fare frem med bål og brand, for derefter selv at klokke så gevaldigt i det, ved selv at lamme den samme fejl.

Det kan sgu ikke være mere pinligt.

Men det værste af det hele er da at i politikere tror i kan slippe af sted med alting, hvis bare i stiller jer frem offentligt og giver en undskyldning.

Hvis dette havde været familien Danmark som havde lavet samme fejl, havde du sikkert brugt eksemplet til at få skærpet lovgivningen omkring fartgrænsen osv.

Jeg personligt syntes nu at du virker utrolig og fuldstændig utroværdig i mine øjne. Hvordan kan man stole på en mand som snakker med 2 tunger ???

Det er nok bedst at du trækker dig fuldstændig ud af politik og tager konsekvensen af dine handlinger, for hvordan kan du forlange at folk nu igen skal ha tillid til dig og dine udtalelser ?

Du må virkelig sidde med en flov smag i munden, og føle dig en smule gjort til grin, og så overfor det ganske land.

Skrevet d. 2003-10-31 11:01:28
Besvar dette svar

dobbeltmoral

af Anonym

Synes også du bør takke af. Dobbeltmoralen hos dig, Buksti, har jeg tidligere oplevet, ved at du sagde "man kan ikke leve af en ministerpension".
Du skulle prøve at leve på dagpenge

Skrevet d. 2003-11-02 20:15:17
Besvar dette svar

173 - farten der dræber ..... ???

af Anonym

Ja, høj hastighed gør det værre hvis der sker noget,
altså hvis man kører galt !
Men det er jo ikke kun hastigheden der gør det.
Hastigheden er bare det man umiddelbart kan MÅLE,
og så hænger man sig meget bekvemt i den.
Man kan sagtens køre mere end 200 km i timen,
hvis erfaringen, materiellet, bilen og vejen, er til det,
OG man KØRER BIL, altså koncentrerer sig om det.
Og ikke som mange der laver alt muligt andet samtidigt,
snakker, ryger, roder efter ting !

Desværre er det jo sådan, at ALLE kan få et kørekort,
og alle der har et kørekort må køre med samme hastighed,
uanset hvilken erfaring de har.
Det er faneme for dumt !!!!!

Det tilsvarende kan ikke ske i hvilken som helst virksomhed.
Der får man lov til at sætte "farten" op med erfaringen.
En nyudlært får fx ikke lov til at køre med en flere milioner kroners drejebænk.

At betegne folk der kører mere end 110 km/t på motorvej for fartdjævle,
er temmeligt stupidt.
Så snart man kører over grænsen til Tyskland, kører næsten alle mere end 130 km/t
Det er der overhovedet ikke noget problem i,
bortset fra at nogle danskere desværre ikke er vant til disse hastigheder,
og derfor pludselig kan komme i klemme.

For lav hastighed kan være farlig.
Hvis jeg i det daglige skulle holde 80 km/t
ville jeg for længst være kørt galt,
det er utroligt sløvende at holde den hastighed,
hvis man ikke kører i en mindre bil,
og hvis man som jeg koncentrerer mig fuldt om mit arbejde "lige nu"
at køre bil !

Skrevet d. 2003-10-31 11:17:43
Besvar dette svar

173/t er åbenbart helt normalt

af Jørgen Petersen

Man kan kun ved "et øjebliks uopmærksomhed" komme til at køre 173 km/t (mere sandsynligt omkring 185 km/t), hvis man er godt tilpas ved en så høj hastighed. Og det er man kun, hvis man er vænnet til en sådan hastighed. Og det bliver man kun, ved jævnligt at bevæge sig med en sådan hastighed. Så det er selvfølgelig sket mange gange, sandsynligvis helt rutinemæssigt.

Skrevet d. 2003-10-31 11:20:19
Besvar dette svar

Fart og hvad så

af Karsten

Det du har gjort gør alle mennesker vel, hvorfor så brokke sig over det, 173km/t - og...........

Skrevet d. 2003-10-31 12:07:58
Besvar dette svar

Buksti - er du en mini Berlusconi

af A. Møller

Folkestyrets intregritet må der ikke kunne sættes en finger på. Med den adfærd J.Buksti nu viser, hvor forbrydelsen negligeres af både ham selv og hans partifæller, får man næsten den samme nervøse trækning omkring øjnene som når talen falder på Silvio Berlusconi.

Det ville være meget ønskeligt at vort lands ledere tog deres rolle seriøs, og lod udtalelser og handlinger følges.

Bliver en butiksansat taget for at stjle for en 5'er bliver vedkommende straks fyret. Men landets vogtere kan åbenbart opfører sig som det sømmer sig uden at tage hvrken sig selv eller landets befolkning alvorlig.

Jacob Buksti - var du en mand af ord og handling, trak du dig ud af politik i dag. Det ville vi alle have respekt for. Alt andet er ynkeligt og et problem for "verdens bedste demokrati".

Skrevet d. 2003-10-31 12:16:42
Besvar dette svar

Kørtud af politik med 173 Km i timen..

af Jens Holm

Flot Jakob..

En rigitg Engel du her laver.. Forskellen mellem dit ogEngels stunt er mere kosmetisk end hvad manser.. I havde begge en trafikdræber kæphest. I Jobber begge så grundigt i det at man kan se det i hele kongeriget.. Måske du skulle følge Engel og tage jobpå BT, så kan I jo hver især skrive det ugentlig trafiksynderindlæg...

Farvel til troværdigheden og velkommen på Bt.

Skrevet d. 2003-10-31 12:41:40
Besvar dette svar

Kørtud af politik med 173 Km i timen..

af Jens Holm

Flot Jakob..

En rigitg Engel du her laver.. Forskellen mellem dit ogEngels stunt er mere kosmetisk end hvad manser.. I havde begge en trafikdræber kæphest. I Jobber begge så grundigt i det at man kan se det i hele kongeriget.. Måske du skulle følge Engel og tage jobpå BT, så kan I jo hver især skrive det ugentlig trafiksynderindlæg...

Farvel til troværdigheden og velkommen på Bt.

Skrevet d. 2003-10-31 12:41:46
Besvar dette svar

Herregud, og hva` så

af Claus C.

Selvfølgelig bliver det morsomt at netop en politiker der er involveret i trafikpolitik, bliver taget i at køre for stærkt.
Men hvem kan sige sig fri, sagen er blæst op på et hysterisk niveau, kom nu ned på jorden igen og opfør jer som normale mennesker, det er selv vores politikere.

Skrevet d. 2003-10-31 12:42:39
Besvar dette svar

Mere hellig end paven, Buksti!

af Alexander

Buksti! Så er det vist nu at en rigtig mand han vælger at gå, eller hvad? Se, en lovgiver, en mand med høj moral som mange mennesker har stemt på, som har givet den smule opløftning til de familier som har mistet kære i trafikken. En mand som er moralens vogter burde være mere hellig en selve paven når det drejer sig om en mærkesag. Men vi HAR forstået det Buksti. Du klæber til din taburet, lefler for vælgerne og siger de "rigtige" ting. DO AS I SAY, NOT AS I DO.
Og tag dig ikke af mig. Jeg er een af dem som elsker at køre stærkt på en tom motorvej, og engang kørte jeg såmænd 250 km/t. (Fantastisk følelse!!!) Forskelen er bare at DU er en ussel hykler og JEG står ved min straf ( - frakendelse af kørekortet....).
Tag konsekvenserne som alle andre rigtige mænd - gå af!

P.S. Hvis ikke du har råd til at betale hele bøden nu, kan du nok få lov til at afdrage med 500 om måneden!

Skrevet d. 2003-10-31 12:48:59
Besvar dette svar

jeg brækker mig....

af Flemming Andersen

Gæt hvem der skrev dette her:

Regeringens katastrofale nedprioritering af færdselssikkerheden.
Problemet med færdselssikkerhed er paradoksalt nok, at det er noget alle - i hvert fald på det retoriske plan - er for. Men hykleriet og dobbeltmoralen kender tilsyneladende ingen grænser på dette område. Antallet af trafikdræbte steg således til 459 sidste år, samtidig med at bevillingerne til det færdselssikkerhedsmæssige arbejde blev halveret af regeringen og Dansk Folkeparti - alt sammen uden, at det har ført til nogen særlig voldsom reaktion i den offentlige debat, det politiske liv og samfundet som helhed. Sådan er det jo bare - eller hvad?

af Jacob Buksti MF Det handler i høj grad om den enkelte borgers holdninger og på dette område lader den danske tra-fikkultur og -moral meget tilbage at ønske. Igen og igen bekræftes man i, at færdselsloven for de fleste - også langt ind i det politiske liv - alene betragtes som en vejledende bestemmelse. Kørslen skal jo blot afpasses efter "forholdene". Her er der ikke plads til smagsdommere og eksperter. Man ved bedst selv. Men sagen er blot, at vurderingen af "forholdene" er helt individuel og varierer me-get fra person til person.

Skrevet d. 2003-10-31 13:10:26
Besvar dette svar

Okay okay

af Ulrich

..du har sagt undskyld, men hvem ville ikke have gjort det!!?
Kan kun sige: SKAM DIG... gør som Engel - GÅ AF!!!

Skrevet d. 2003-10-31 13:28:51
Besvar dette svar

..og lad os så håbe

af Ulrich

...at dette sætter en stopper for dine evindelige kværulerende angreb på alt hvad den borgerlige regering foretager sig.
Har mange gange krummet tæer, over dine ulidelige udfald og bedrevidenhed..
Går du snart af..?

Skrevet d. 2003-10-31 13:37:53
Besvar dette svar

...?

af Ulrich

...hva'??

Skrevet d. 2003-10-31 13:39:24
Besvar dette svar

-hva´ så, han er selvfølgelig menneskelig...

af Jan Kronborg

Ja, blot som overskriften siger: Jeg ved at der bli´

forlangt mere af en socialdemokrat end en af de

borgerlige. M.h.t. levevis, moral og troværdighed,

det er svært at leve op til, at være en god solid ja

socialdemokrat...

MvH!

Jan Kronborg

Grundtvigsv. 39 st. tv.

7400 Herning

Skrevet d. 2003-10-31 16:33:25
Besvar dette svar

Værdikamp - en bombe under folkestyret

af HEnning Jørgensen

Hej Jakob,

Interessant overskrift du har på din hjemmeside. Men skulle du ikke tage og overveje om din pseudo intellektuelle arrogance falder lidt til lidt hårdt til jorden i lyset af din seneste eskapade.

Er det egentlig ikke dig selv som i den grad forlanger noget af andre mennesker, som ikke en gang selv kan overholde. Og ikke alene det, du tror såmænd bare, at ved at sige undskyld så glemmer vi den sag. Men Nej, der tager du fejl og det er mit håb, at denne sag bliver som en møllesten for dig resten af livet. Du har ikke kun miskrediteret dig selv, men også dit parti og det danske folkestyre. Skam dig.

Skrevet d. 2003-10-31 13:45:11
Besvar dette svar

Til fare for egne vælgere

af Klaus Hansen

Valgkredsen kan ikke forsvare, at lade Buksti blive. Manden har jo begået mere end det butikstyveri, der for nogle år siden, kostede en anden kendt politiker hele den politiske karriere. Buksti har været til fare for andre mennesker - til fare for netop de folk der stemmer på ham. Det ville have været en særligt ironisk affære, at en politiker dræbte en vælger pga. for høj fart.

At vi forarges mest over et butikstyveri og takserer den naturlige konsekvens af morderisk kørsel lavere, er kun et udtryk for en generelt slap holdning til fartsyndere. Han har været til fare for borgerne og BURDE derfor ikke være folkevalgt repræsentant længere.

Skrevet d. 2003-10-31 14:35:29
Besvar dette svar

Politikerne viser (kører) vejen...Motorvejshastighederne er utidsvarende

af Lars Franyó

Moral er godt…Dobbeltmoral er dobbelt så godt! Dette må man åbenbart kunne udlede efter at det er kommet frem at Jacob Buksti har måttet indrømme at have kørt 173 km/t på dansk motorvej.



Alle bilejere ved jo godt, at de danske hastighedsgrænser på motorvejene er urealistisk lave. Social Demokraterne har jo i årevis agiteret for at man ikke må køre mere end 110 km/t, selvom alle med sund fornuft ved, at det i mange tilfælde er fuldt forsvarligt at køre langt hurtigere. Det ved Jacob Buksti også – og han er endda medlem af færdselsskikkerhedskommisionen. Havde ordensmagten noteret ham for at have kørt 118 km/t, kunne man have ment, at det var noget Jacob Buksti var ”kommet til”, men en så stor overskridelse af den af Jacob Buksti selv udtalte maximalt forsvarlige hastighed på motorvejene, tyder jo på, at han ikke mener, hvad han selv siger – og det forstår jeg godt.



Som mangeårig bilist med et højt årligt km-tal har jeg i lighed med mange andre bilister været irriteret over at Danmark ligger blandt de lande i Europa, hvor hastighedsgrænserne på motorvejene ligger lavest. Stort set alle trafikanter kører hurtigere end de lovbestemte 110 km/t. Det er dog utroligt at det man skal være mest bange for, er om en betjent tilfældigvis kører samme vej som én selv – og ikke faren for en alvorlig ulykke pga. for høj fart. Alle – selv fagkundskaben – ved jo godt at motorvejene har en meget lav uheldsfrekvens. Derfor er det fuldt forsvarligt, at fartgrænserne hæves et godt stykke ud over de 130 km/t som bliver gældende i løbet af det kommende forår. Det ved også Jakob Buksti.



Jeg håber, at nu, hvor det er kommet frem at et fremtrædende medlem af færdelssikkerhedskommisionen, har kørt over 173 km/t velovervejet samtidig med at sommerens agurke-tider i aviserne også skrev om ministernes liberale forhold til hastighedsgrænserne på de danske motorveje, viser at hastighedsgrænserne er utidsvarende.



Om jeg selv overholder hastighedsgrænserne på motorvej? Nej, det ved Gud i Himlen jeg ikke gør! Men modsat Jacob Buksti, tør jeg godt stå ved mine handlinger – men jeg er jo heller ikke moraliserende og bedrevidende som Jacob Buksti. Vi skal ganske enkelt have ophævet hastighedsbegrænsningerne på motorvejene…I en fart.

Skrevet d. 2003-10-31 15:03:35
Besvar dette svar

Til fare for egne vælgere

af Klaus Hansen

Valgkredsen kan ikke forsvare, at lade Buksti blive. Manden har jo begået mere end det butikstyveri, der for nogle år siden, kostede en anden kendt politiker hele den politiske karriere. Buksti har været til fare for andre mennesker - til fare for netop de folk der stemmer på ham. Det ville have været en særligt ironisk affære, at en politiker dræbte en vælger pga. for høj fart.

At vi forarges mest over et butikstyveri og takserer den naturlige konsekvens af morderisk kørsel lavere, er kun et udtryk for en generelt slap holdning til fartsyndere. Han har været til fare for borgerne og BURDE derfor ikke være folkevalgt repræsentant længere.

Skrevet d. 2003-10-31 15:54:44
Besvar dette svar

Kamikaze

af Beni L

Nu har du - Jacob Buksti - skudt med spredhagl på det trafikpolitiske område igennem en længere årrække, men meget tyder på, at du har ramt dig selv i foden. Folk med begge ben på jorden ikke hænger på træerne. Det beviser du ganske godt. At du ikke trækker dig helt og aldeles tilbage, opfatter jeg som en fornærmelse mod alle, der har brugt sin tid og stemme på dig.

"et øjebliks uopmærksomhed"- bortforklarer du? Tro ikke, at du blot kan manipulere dig ud af dette!
Og der er to ting, jeg simpelthen ikke forstår; Hvordan kan du undgå at bemærke, at du kører SÅ hurtigt, og hvordan i alverden kan du så tillade dig - hvis vi antager at du taler sandt - at være uopmærksomhed med en sådan fart. Det er intet mindre end utilgiveligt og det faktum, at overhovedet forsøger at forklare dig og undskylde din handling - fortæller mere om dig som person, end jeg gerne vil vide. Jeg håber ikke, at dette køler ned - at, du for lov til at snegle dig ud af dette. Heldigvis er kendsgerninger stædige krabater.

Der er mange, der ikke forstår, at du kan have ren samvittighed - jeg forstår dig uden problemer - du har jo aldrig brugt den...

Skrevet d. 2003-10-31 18:06:17
Besvar dette svar

Hykleriske Danskere !!!

af Anonym

Hvor er alle i nødder der skriver svinske kommentarer herinde dog hykleriske.

Ikke en herinde kan sige sig fri for at vove pelsen i trafikken hver eneste dag, ej heller en eneste politiker eller politimester for den sags skyld.

Her handler det alene om det faktum at der er tale om en offentlig person der kvajer sig, og så det sgu da fuldstændig ligegyldig om det er en person der har udtalt det ene eller det andet, alle kvajer sig og Buksti har taget konsekvensen af det og længere er den bare ikke.

Har Engel undskyldt, har Greves borgmester undskyldt, har Kongen af Farum undskyldt, næhh men det har Buksti og hatten af for det.

Skrevet d. 2003-10-31 18:23:09
Besvar dette svar

Måske, men

af Beni L

Du ignorer blot det faktum, at Buksti store dele af sin politiske karriere har været en af dem, der råbte højest omkring trafiksikkerhed. Derfor har hans undskyldning ingen tyngde og derfor rammer hans dumhed dobbelt så hårdt.
Jeg mindes ikke, at Engel havde en udpræget indsats mod spirituskørsel eller, at Brixtofte talte imod magtkorruption.

Buksti er ny gået i flyverskjul - i frygt for at blive ramt af flere boomeranger - kastet af ham selv.

Skrevet d. 2003-10-31 19:33:42
Besvar dette svar

Ja måske

af Anonym

Men igen, vi er sgu da pisse hykleriske, når vi konstant har så travlt med hvad naboen gør, en udpræget tendens som Danskere ikke deler med andre mennesker.

Mener bare at det er billigt at kalde manden for som det er set et dumt svin,Psykopat og meget andet blot fordi at han gør som alle andre gør og trods alt så har Buksti taget konsekvensen af sin dumhed.

Og jo Engel var faktisk fortaler for højere straffe for bla. promillekørsel, ligesom at Kong Brixtofte mere end engang har kommenteret andre borgmestre for ikke at have styr på tingene okay Greve Borgmester ved jeg ikke lige hvad står ude over at han snyder i skat, men igen det er jo også en folkesygdom i Danmark, så hvorfor have så travlt.

Du forstår nok hvad jeg mener, iøvrigt så er dit indlæg rigtig velskrevet og velovervejet, til fordel for en masse andre herinde.

Skrevet d. 2003-10-31 20:20:27
Besvar dette svar

Enig

af Beni L

Det er mere dit ordvalg jeg er betvivler lidt. Vi ved alle, at når følelser tager over - så forsvinder fornuften. Og jeg er af den opfattelse, at affaterne bag mange af de mere eller mindre uheldige indlæg blot føler sig snydt og bedraget. Den følelse kan jeg godt forstå, og jeg mener ikke, at den skal sammenlignes med hykleri.

Skrevet d. 2003-10-31 20:32:17
Besvar dette svar

Hvorfor skal vi "vove pelsen"?

af Anonym

Kære Anonym.
Vi er netop ikke hykleriske.

Ser du, til forskel fra Jacob Buksti forsøger vi andre ikke at bortforklare, at vi rent faktisk kører efter forholdene frem for at køre efter det regelsæt, som den fhv. trafikminister og næstformand i færdselskommisionen hidtil har været selvbestaltet smagsdommer for.

Ej heller forsøger vi at bagatellisere vore fartoverskridelser - små som store, men erkender fuldt ud, at vi kører stærkere end hr. Buksti hidtil har syntes at vi skulle.

Det kan med rette kaldes hyklerisk og dobbeltmoralsk, når hr. Buksti nu viser, at han over for pøbelen siger ét, men bag rattet gør noget andet i "et øjebliks uopmærksomhed".

Men sagens kerne er jo, at det netop og især er hr. Buksti, som er den direkte årsag til, at vi alle sammen skal "vove pelsen" i trafikken, som det så smukt udtrykkes.

Javel - manden har kvajet sig og har sagt undskyld, undskyld og jeg-ved-ikke-hvor-mange-gange-undskyld. Om han også virkelig mener det, skal være op til den enkelte at dømme - med eller uden trafikpolitikken in mente.

Om han har taget den fulde konsekvens af sin handling? Tjaah - han trak sig dog fra en næstformandspost i noget med færdslen, men vælger at blive på tinge. Jeg er ikke socialdemokrat og bliver det nok aldrig, men min umiddelbare vurdering er, at der nok findes en lille håndfuld vælger, som ved forrige valg gav Buksti sine personlige stemmer p.g.a. de håbefulde trafik-idealer; hvis jeg var en af disse vælgere, havde jeg følt mig ret meget til grin i disse dage.

Skrevet d. 2003-10-31 20:37:09
Besvar dette svar

Okay, okay

af Anonym

Herfra må jeg give op overfor jeres helt igennem fuldstændig argumenterende besvarelser, jeg er simpelthen løbet tør for ord.

Herfra syntes vi så bare at visse personers ordvalg, i debatten godt kunne undværes, da jeg ikke mener at man skal lufte sin simple tankegang på andres bekostning underforstået at bruge ord som psykopat, spasser, svin, møgdyr, nedenfor er der endda en der nu drager hans kone af en havgasse ind i debatten *smiler*

Skrevet d. 2003-10-31 22:17:55
Besvar dette svar

Jeg er helt enig

af Anonym

Jeg er fuldstændig enig i din betragtning. Man bør kunne argumentere uden brug af nedrige udsagn.

Skrevet d. 2003-10-31 22:37:29
Besvar dette svar

Endelig

af M. Odstander

Når nu det ikke kunne være anderledes, er det mig en udsøgt fornøjelse at se, at du steger i dit eget pamperfedt og er snublet i din dobbeltmoral. Du er sammen med din havgasse af en kone symbolet på alt, hvad der er frastødende med jeres arrogante og bedrevidende væremåde. Må det gå jer virkelig dårligt i fremtiden.

Skrevet d. 2003-10-31 21:42:58
Besvar dette svar

Havgassen ???

af Anonym

Hvad har hun med sagen at gøre, er det ikke Hr. Buksti der kørte for stærkt, det er måske i virkelighedens hendes skyld at manden ikke rundede de 200, netop fordi hun sad ved siden af med formanende ord.

Skrevet d. 2003-10-31 22:22:23
Besvar dette svar

Havgasser!

af Anonym

Løgn! Kællinger er roden til alt ondt!!!!!

Skrevet d. 2003-10-31 22:35:50
Besvar dette svar

Jeps måske

af Anonym

Du svare jo selv, du er bøsse og dem acceptere vi da også !!!

Skrevet d. 2003-11-01 08:00:28
Besvar dette svar

Havgassen ???

af Anonym

Hvad har hun med sagen at gøre, er det ikke Hr. Buksti der kørte for stærkt, det er måske i virkelighedens hendes skyld at manden ikke rundede de 200, netop fordi hun sad ved siden af med formanende ord.

Skrevet d. 2003-10-31 22:28:39
Besvar dette svar

fy for den lede - fjern dog den atikel

af rasmus s

hvad fanen tænker du på? Jeg stemmer normalt på dig, men det er fanme slut nu. Du skriver en masse på din side med ikke at køre for hurtigt og at det dræber og så gør du det selv. fy for den lede det er dobbelt moral.

Burde du ikke fjerne dit indlæg på siden hvor du skriver at det er sindsygt at køre for hurtigt du kan da ikke have det liggene på din side når du selv har kørt for hurtigt.


Surt du ikke fik taget dit kort det burde du have fået....

Jeg syntes du skulle trække dig som MF´er du er simplehen ikke værdig til at være det. FØJ FØJ FØJ

hilsen en der før har stem på dig - MEN som ALDRIG GØR DET IGEN !

Skrevet d. 2003-11-01 10:46:06
Besvar dette svar

whroum

af jacob buksti

wwwhhhrrrooooooouuuuuuuuuummmmm..........

Skrevet d. 2003-11-03 19:43:44
Besvar dette svar

Hvorfor er det væk?

af Anonym

Hvorfor har man fjernet debat muligheden på Jacob Bukstis hjemmeside.????? Det er sku´ for plat, at manden ikke skal kunne læse og stå til regnskab for den almindelige dansker.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet d. 2003-11-09 16:20:53
Besvar dette svar

Er Buksti under censur?

af Jens Knudsen

Hvorfor kan man ikke længere se debat på Bukstis hjemmeside? Er det fordi der var for mange, der kommenterede hans hastighedsovertrædelse? Vil det ikke være bedre, hvis Buksti gik i dialog med vælgerne frem for at blive censureret?

Skrevet d. 2004-02-01 18:59:19
Besvar dette svar

indvandre

af Anonym

hmm jeg vil godt vide hvad jeres holdninger er til indvandre!!! i hvores land osv!!

så vil jeg også godt vide hvad jeres mening er om irak krigen knuzz camilla

Skrevet d. 2004-09-26 18:11:12
Besvar dette svar

hvad er jeres holdning om indvandre og jeres meninge om irak krigen

af Anonym

vær sød at svar tilbage!!!

Skrevet d. 2004-09-26 18:13:22
Besvar dette svar

OPråb til Socialdemokraterne

af anne Rasmussen,4.kreds me

Socialdemokraterne må gøre op med regeringens pasivitet i profetsag.Det er katastrofalt for Danmark at gøre sig uvenner med mange mill.mennesker.Dette skader Danmark mange år fremover, Det kan ikke være i Danmarks interesse at have en regering der ikke plejer diplomatiske forbindelser til de muslimske lande og personer med andre trosretninger. S må stå frem og vise vejen til en fornuftig politik,og stoppe med at rende rundt og lede efter stemmer.Stemmerne kommer når man står frem og gør de rigtige ting.Altså støtter dem der prøver at bedre Danmarks situation som f.eksden tidligere danske ambassadør Herluf W Hansen der er på privat fredsmission.S kunne også sende folk ud på dialog og fredsmission. med venlig hilsen Anne Rasmussen,medlem af S 4.kreds,Olymposvej 34,2300 kbh.S Kopi af brev sendes til Lise THorsen formand for 4.kreds
.

Skrevet d. 2006-02-19 13:37:50
Besvar dette svar

Test af ny skriveblok til kommentarer

af Bo Arlind

Hej

  • Jeg tester lige den nye skriveblok, når man skal kommentere artikler


med venlig hilsen
Bo, webmaster

Skrevet d. 2006-03-18 02:11:20
Besvar dette svar

Send en besked og artiklen til en bekendt:

Modtagers navn:

Modtagers email:

Dit navn:

Din email:

Skriv de ord, du vil søge efter:
Eller vælg blogger:

Vælg et af disse RSS feeds:

RSS: Stem-Personligt.dk: Alle indlæg

RSS: Stem-Personligt.dk: Alle kommentarer

 

 
Progressivt EU:

RSS: Europæiske blogs - anbefalet

Udskriv indlægSend artikel-link til bekendt
Tilmeld postlisteRSS feedSøg efter ...